Тейсынек 1-це упражнениянть. Прочитай и переведи текст. Используя текст, расскажите о своих наблюдениях.
Од валонь ваннома (новая лексика)
Арво-нектар
Унжа-жук
Сеське-комар
Дерьгун-коростель
Пустачей-овсянка
Сенкс-цапля
Сувозей-глухарь
Транзей-чайка
Тынгай-снегирь
Тырдаз-дрозд
Тумоатякш-орёл
Цёков-соловей
Цянав-ласточка
Чавка-галка
Шекшата-дятел
Норовжорч-жаворонок
Озяз-воробей
Ожо пуло-иволга
Паксянь пово-куропатка
Пиже озяз-синица
Яксярго-утка
Карточкатнень лангсо важодемась.
V. Оймсема ютко (Физкультминутка)
Вейке, кавто – кирьга, лавтов.
Колмо, ниле – судо, пиле.
Вете, кото – кедень кавто.
Сисем, кавксо – пильгень кавто.
Вейксэ, кемень – кавто сельмень
Верев кедтнень кепедьсынек,
Пек виевстэ цяпадьсынек.
Суртнэнь парсте сорновтсынек.
6. Кемекстамо. Грамматикань коряс важодема.
В эрзянском языке существительные изменяются по падежам и числам. Вспомним падежи имён существительных и образование множественного числа имён существительных. (Работа с таблицей)
Тейсынек 2-це упражнениянть. Прочитайте текст. Перескажите содержание. Ответьте на вопросы.
7.Уроконь итогось.
Мезде минь кортынек течинь уроксо?
Мезе тусь мелезэнк?
Кодат од валт минь саинек превс?
8.Кудонь тев.
3-це упражнениясь. Используя ответы на вопросы, составьте рассказ по рисунку.
Путынк превс од валтнэнь. Выучите слова.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Тейсынек 1-це упражнениянть. Прочитай и переведи текст. Используя текст, расскажите о своих наблюдениях.
Од валонь ваннома (новая лексика)
Арво-нектар
Унжа-жук
Сеське-комар
Дерьгун-коростель
Пустачей-овсянка
Сенкс-цапля
Сувозей-глухарь
Транзей-чайка
Тынгай-снегирь
Тырдаз-дрозд
Тумоатякш-орёл
Цёков-соловей
Цянав-ласточка
Чавка-галка
Шекшата-дятел
Норовжорч-жаворонок
Озяз-воробей
Ожо пуло-иволга
Паксянь пово-куропатка
Пиже озяз-синица
Яксярго-утка
Карточкатнень лангсо важодемась.
V. Оймсема ютко (Физкультминутка)
Вейке, кавто – кирьга, лавтов.
Колмо, ниле – судо, пиле.
Вете, кото – кедень кавто.
Сисем, кавксо – пильгень кавто.
Вейксэ, кемень – кавто сельмень
Верев кедтнень кепедьсынек,
Пек виевстэ цяпадьсынек.
Суртнэнь парсте сорновтсынек.
6. Кемекстамо. Грамматикань коряс важодема.
В эрзянском языке существительные изменяются по падежам и числам. Вспомним падежи имён существительных и образование множественного числа имён существительных. (Работа с таблицей)
Тейсынек 2-це упражнениянть. Прочитайте текст. Перескажите содержание. Ответьте на вопросы.
7.Уроконь итогось.
Мезде минь кортынек течинь уроксо?
Мезе тусь мелезэнк?
Кодат од валт минь саинек превс?
8.Кудонь тев.
3-це упражнениясь. Используя ответы на вопросы, составьте рассказ по рисунку.